Конференц-зали  в

img
Київ

  • Готелів всього: 4
  • Конференц-залів всього: 10
  • Ресторанів всього: 3

Конференц-зал №1 "Сонячний"

Конференц-зал №1 "Сонячний"

Ціна:
4 години / 3600 грн
9 годин / 6000 грн
дод. година / 950 грн
Поверх: -1
Вікна: немає
Wi-fi: є
Парковка: немає
Кількість осіб: 30
Габарити залу: 41 м²

До Ваших послуг сучасний конференц-зал у самому серці Києва, на Подолі.

Зал оснащений сучасним мультимедійним обладнанням для проведення ділових подій, можливі різні схеми розставлення меблів. Також пропонуємо послуги з організації кава-брейків та фуршетів.

► У вартість оренди конференц-залу входить оренда обладнання: проектор, екран, фліпчарт, ноутбук

► Вартість оренди вказана з урахуванням ПДВ.

Місцем перебування під час тривоги слугує підвальне приміщення місткістю до 25 осіб.

Мінімальне бронювання конференц-залу можливе від 2 годин.

Номери 57
Парковка -
Вокзал (КМ) 5,5
Ресторан +
Бар -
Конференц-зал 1
Room service +
Wi-Fi Free

Optima Collection Поділ Плаза

Цей унікальний чотиризірковий бутик-готель створює особливий шарм елегантності та античного стилю в історичному центрі Києва. Він випромінює тепло, затишність і увагу до деталей.

Розташований у центрі Києва всього за кілька хвилин пішки від станції метро Контрактова площа та за 10 хвилин їзди від парку Вічної Слави, а любителям шопінгу сподобається проживання приблизно за 2 км від майдану Незалежності.
Також, поруч Андріївський узвіз – 5 хв пішки до туристичної пішохідної зони, Андріївська церква, Алея художників – 20 хв пішки, Житній ринок - 3 хв пішки.

Витончені номери з традиційними меблями оснащені телевізорами з пласким екраном та міні-барами; доступ до Wi-Fi безкоштовний. У покращених номерах є зони відпочинку та ванни, у люксах – вітальні.

ПОСЛУГИ

До послуг гостей 56 сучасних і функціональних номерів наступних категорій: "Класик Single", "Стандарт Twin", "Стандарт Double", "Напівлюкс Double", "Суперіор Double", "Суперіор Twin", "Суперіор Комфорт Double", "Сімейний Люкс Double" та "Люкс Double", а також ресторан "Галерея" та сучасний конференц-зал.
Готель доступний для маломобільних груп населення і має місце перебування персоналу та гостей під час тривоги.

close
П-стіл
П-стіл 25
Театром
Театром 30

Конференц-зал "Великий"

Конференц-зал "Великий"

Ціна:
4 години / 4600 грн
9 годин / 8000 грн
дод. година / 1200 грн
Поверх: 1
Вікна: є
Wi-fi: є
Парковка: немає
Кількість осіб: 50
Габарити залу: 60 м²

До Ваших послуг сучасний конференц-зал у самому серці Києва, на Подолі.

Зал оснащений сучасним мультимедійним обладнанням для проведення ділових подій, можливі різні схеми розставлення меблів. Також пропонуємо послуги з організації кава-брейків та фуршетів.

► У вартість оренди конференц-залу входить оренда обладнання: проектор, екран, фліпчарт, ноутбук

► Вартість оренди вказана з урахуванням ПДВ.

Місцем перебування під час тривоги слугує підвальне приміщення місткістю до 25 осіб.

Мінімальне бронювання конференц-залу можливе від 2 годин.

Номери 57
Парковка -
Вокзал (КМ) 5,5
Ресторан +
Бар -
Конференц-зал 1
Room service +
Wi-Fi Free

Optima Collection Поділ Плаза

Цей унікальний чотиризірковий бутик-готель створює особливий шарм елегантності та античного стилю в історичному центрі Києва. Він випромінює тепло, затишність і увагу до деталей.

Розташований у центрі Києва всього за кілька хвилин пішки від станції метро Контрактова площа та за 10 хвилин їзди від парку Вічної Слави, а любителям шопінгу сподобається проживання приблизно за 2 км від майдану Незалежності.
Також, поруч Андріївський узвіз – 5 хв пішки до туристичної пішохідної зони, Андріївська церква, Алея художників – 20 хв пішки, Житній ринок - 3 хв пішки.

Витончені номери з традиційними меблями оснащені телевізорами з пласким екраном та міні-барами; доступ до Wi-Fi безкоштовний. У покращених номерах є зони відпочинку та ванни, у люксах – вітальні.

ПОСЛУГИ

До послуг гостей 56 сучасних і функціональних номерів наступних категорій: "Класик Single", "Стандарт Twin", "Стандарт Double", "Напівлюкс Double", "Суперіор Double", "Суперіор Twin", "Суперіор Комфорт Double", "Сімейний Люкс Double" та "Люкс Double", а також ресторан "Галерея" та сучасний конференц-зал.
Готель доступний для маломобільних груп населення і має місце перебування персоналу та гостей під час тривоги.

close
Театром
Театром 50
П-стіл
П-стіл 19
Класом
Класом 20
Круглий стіл
Круглий стіл 20

Конференц-зал «Україна»

Конференц-зал «Україна»

Ціна:
4 години / 5000 грн
9 годин / 8400 грн
дод. година / 1250 грн
Поверх: 1
Вікна: є
Wi-fi: є
Парковка: немає
Кількість осіб: 70
Габарити залу: 89 м²

Просторий, світлий конференц-зал оснащений сучасним мультимедійним обладнанням для проведення ділових подій, можливі різні схеми розстановки меблів. Також пропонуємо послуги з організації кави-брейків та фуршетів.

► У вартість оренди конференц залу входить оренда обладнання: проектор, екран, фліпчарт

► Вартість вказана з урахуванням ПДВ

Мінімальне бронювання конференц-залу в будні дні можливе на 4 години.

Місцем перебування під час тривоги слугує підвальне приміщення, без вікон, є стільці і с/у. Має 2 виходи, один з яких пожежний в сусідній дім. Вміщує до 40 осіб.

Номери 78
Парковка -
Вокзал (КМ) 0,7
Ресторан +
Бар +
Конференц-зал 2
Room service +
Wi-Fi Free

Раціотель Київ (вул. Ямська)

Раціотель Київ (вул. Ямська) знаходиться центрі міста Києва, в 700 метрах від станції метро «Палац Україна». Зручне розташування готелю дозволяє швидко дістатися до залізничного вокзалу. Номерний фонд готелю складається з 78 номерів різних категорій. Інфраструктура готелю включає два конференц-зали місткістю на 70 і 40 місць, лобі-бар і ресторан.

close
Театром
Театром 70 осіб
Класом
Класом 30 осіб
П-стіл
П-стіл 30 осіб
Стіл переговорів
Стіл переговорів 20 осіб

Конференц-зал «Раціо»

Конференц-зал «Раціо»

Ціна:
4 години / 3800 грн
9 годин / 6400 грн
дод. година / 950 грн
Поверх: 1
Вікна: є
Wi-fi: є
Парковка: немає
Кількість осіб: 40
Габарити залу: 52 м²

Зал оснащений сучасним мультимедійним обладнанням для проведення презентацій, семінарів, майстер-класів та інших ділових заходів. Можлива організація кава-брейків, фуршетів, проживання гостей, а також екскурсійний супровід.

► У вартість оренди конференц залу входить оренда обладнання: проектор, екран, фліпчарт, мікрофон 2шт., клікер

► Вартість вказана з урахуванням ПДВ

Мінімальне бронювання конференц-залу 4 години.

Місцем перебування під час тривоги слугує підвальне приміщення, без вікон, є стільці і с/у. Має 2 виходи, один з яких пожежний в сусідній дім. Вміщує до 40 осіб.

Номери 78
Парковка -
Вокзал (КМ) 0,7
Ресторан +
Бар +
Конференц-зал 2
Room service +
Wi-Fi Free

Раціотель Київ (вул. Ямська)

Раціотель Київ (вул. Ямська) знаходиться центрі міста Києва, в 700 метрах від станції метро «Палац Україна». Зручне розташування готелю дозволяє швидко дістатися до залізничного вокзалу. Номерний фонд готелю складається з 78 номерів різних категорій. Інфраструктура готелю включає два конференц-зали місткістю на 70 і 40 місць, лобі-бар і ресторан.

close
Театром
Театром 40 осіб
Класом
Класом 20 осіб
П-стіл
П-стіл 18 осіб
Стіл переговорів
Стіл переговорів 14 осіб

Конференц-зал «Тераса №1»

Конференц-зал «Тераса №1»

Ціна:
4 години / 3400 грн
9 годин / 5600 грн
дод. година / 850 грн
Поверх: 9
Вікна: є
Wi-fi: є
Парковка: немає
Кількість осіб: 35
Габарити залу: 50 м²

Raziotel Ямська Київ пропонує оренду терас для проведення конференцій, семінарів, круглих столів, презентацій та інших бізнес-подій.

Світлі зали з панорамними вікнами та видом на місто. Тераси знаходяться на 9 поверсі.

Є можливість проведення кавових перерв або фуршетів не відволікаючись від роботи.

► У вартість оренди конференц-залу входить фліпчарт.

► Вартість вказана з урахуванням ПДВ

Мінімальне бронювання конференц-залу в будні дні можливе на 4 години.

Місцем перебування під час тривоги слугує підвальне приміщення, без вікон, є стільці і с/у. Має 2 виходи, один з яких пожежний в сусідній дім. Вміщує до 40 осіб.

Номери 78
Парковка -
Вокзал (КМ) 0,7
Ресторан +
Бар +
Конференц-зал 2
Room service +
Wi-Fi Free

Раціотель Київ (вул. Ямська)

Раціотель Київ (вул. Ямська) знаходиться центрі міста Києва, в 700 метрах від станції метро «Палац Україна». Зручне розташування готелю дозволяє швидко дістатися до залізничного вокзалу. Номерний фонд готелю складається з 78 номерів різних категорій. Інфраструктура готелю включає два конференц-зали місткістю на 70 і 40 місць, лобі-бар і ресторан.

close
Театром
Театром 35 осіб

Конференц-зал «Тераса №2»

Конференц-зал «Тераса №2»

Ціна:
4 години / 2100 грн
9 годин / 3500 грн
дод. година / 520 грн
Поверх: 9
Вікна: є
Wi-fi: є
Парковка: немає
Кількість осіб: 20
Габарити залу: 27 м²

Raziotel Ямська Київ пропонує оренду терас для проведення конференцій, семінарів, круглих столів, презентацій та інших бізнес-подій.

Світлі зали з панорамними вікнами та видом на місто. Тераси знаходяться на 9 поверсі.

Є можливість проведення кавових перерв або фуршетів не відволікаючись від роботи.

► У вартість оренди конференц-залу входить фліпчарт.

► Вартість вказана з урахуванням ПДВ

Мінімальне бронювання конференц-залу в будні дні можливе на 4 години.

Місцем перебування під час тривоги слугує підвальне приміщення, без вікон, є стільці і с/у. Має 2 виходи, один з яких пожежний в сусідній дім. Вміщує до 40 осіб.

Номери 78
Парковка -
Вокзал (КМ) 0,7
Ресторан +
Бар +
Конференц-зал 2
Room service +
Wi-Fi Free

Раціотель Київ (вул. Ямська)

Раціотель Київ (вул. Ямська) знаходиться центрі міста Києва, в 700 метрах від станції метро «Палац Україна». Зручне розташування готелю дозволяє швидко дістатися до залізничного вокзалу. Номерний фонд готелю складається з 78 номерів різних категорій. Інфраструктура готелю включає два конференц-зали місткістю на 70 і 40 місць, лобі-бар і ресторан.

close
Театром
Театром 20 осіб

Конференц-зал в укритті в Києві

Конференц-зал в укритті в Києві

Ціна:
4 години / 3000 грн
9 годин / 5000 грн
дод. година / 750 грн
Поверх: -1
Вікна: немає
Wi-fi: є
Парковка: є
Кількість осіб: 60
Габарити залу: 84 м²

Просторий зал у підвальному приміщенні оснащений для проведення Ваших подій у безпеці та з комфортом. Для презентацій, конференцій, семінарів, тренінгів. Можлива організація банкетів, фуршетів, кава-брейків.

► У вартість оренди конференц-залу входить оренда обладнання: проектор, екран, фліпчарт.

► Вартість вказана з урахуванням ПДВ.

Конференц-зал слугує місцем перебування під час тривоги. Має три виходи, санвузли, запас води. Без вікон, вміщує до 100 осіб.

Номери 64
Парковка +
Вокзал (КМ) 12
Ресторан +
Бар +
Конференц-зал 2
Room service -
Wi-Fi Free

Віта Парк Борисфен

Готель «Віта Парк Борисфен» пропонує розселення у 64 номерах різного рівня. У вашому розпорядженні літня зона біля басейну, ресторан європейської кухні з можливістю обслуговування корпоративних урочистостей, бізнес-заходів, конференцій, семінарів. Забезпечення харчуванням заходів, кава-брейки, фуршети, шведський стіл.

close
Театром
Театром 60
П-стіл
П-стіл 40
Класом
Класом 40

Конференц-зал «Борисфен»

Конференц-зал «Борисфен»

Ціна:
4 години / 3300 грн
9 годин / 5500 грн
дод. година / 850 грн
Поверх: 3
Вікна: є
Wi-fi: є
Парковка: є
Кількість осіб: 70
Габарити залу: 70 м²

 

Просторий і лаконічний дизайн конференц-залу ідеально підійде для проведення презентацій, конференцій, семінарів, тренінгів. Зал оснащений професійним обладнанням для ділових зустрічей. Можлива організація банкетів, фуршетів, кава-брейків.

► У вартість оренди конференц-залу входить оренда обладнання: проектор, екран, фліпчарт.

► Вартість вказана з урахуванням ПДВ.

Місцем перебування під час тривоги слугує підвальне приміщення готелю, має три виходи, санвузли, запас води. Без вікон, вміщує до 100 осіб. Приміщення може слугувати як конференц-зал, має все необхідне технічне обладнання.

Номери 64
Парковка +
Вокзал (КМ) 12
Ресторан +
Бар +
Конференц-зал 2
Room service -
Wi-Fi Free

Віта Парк Борисфен

Готель «Віта Парк Борисфен» пропонує розселення у 64 номерах різного рівня. У вашому розпорядженні літня зона біля басейну, ресторан європейської кухні з можливістю обслуговування корпоративних урочистостей, бізнес-заходів, конференцій, семінарів. Забезпечення харчуванням заходів, кава-брейки, фуршети, шведський стіл.

close
Театром
Театром 70 осіб
Класом
Класом 20 осіб
П-стіл
П-стіл 25 осіб

Конференц-зал «Дніпро»

Конференц-зал «Дніпро»

Ціна:
4 години / 3300 грн
9 годин / 5500 грн
дод. година / 850 грн
Поверх: 2
Вікна: є
Wi-fi: є
Парковка: є
Кількість осіб: 70
Габарити залу: 70 м²

 

Багатофункціональне приміщення ідеально підходить для проведення семінарів, бізнес-тренінгів та інших корпоративних заходів. При оренді конференц-залу надаються різні варіанти розміщення меблів і кави-брейки для максимально комфортного перебування.

► У вартість оренди конференц-залу входить оренда обладнання: проектор, екран, фліпчарт

► Вартість вказана з урахуванням ПДВ

Місцем перебування під час тривоги слугує підвальне приміщення готелю, має три виходи, санвузли, запас води. Без вікон, вміщує до 100 осіб. Приміщення може слугувати як конференц-зал, має все необхідне технічне обладнання.

Номери 64
Парковка +
Вокзал (КМ) 12
Ресторан +
Бар +
Конференц-зал 2
Room service -
Wi-Fi Free

Віта Парк Борисфен

Готель «Віта Парк Борисфен» пропонує розселення у 64 номерах різного рівня. У вашому розпорядженні літня зона біля басейну, ресторан європейської кухні з можливістю обслуговування корпоративних урочистостей, бізнес-заходів, конференцій, семінарів. Забезпечення харчуванням заходів, кава-брейки, фуршети, шведський стіл.

close
Театром
Театром 70 осіб
Класом
Класом 20 осіб
П-стіл
П-стіл 25 осіб

Конференц-зал «Київ»

Конференц-зал «Київ»

Ціна:
4 години / 3300 грн
9 годин / 5400 грн
дод. година / 800 грн
Поверх: -1
Вікна: є
Wi-fi: є
Парковка: є
Кількість осіб: 80
Габарити залу: 80 м²

Оренда конференц-залу для комфортабельного проведення конференцій, корпоративних заходів і тімбілдингу. Розсадження до 80 осіб і сучасне обладнання, що входить у вартість, забезпечить раціональне використання Вашого часу. Піша доступність до метро «Бориспільська» та 15 хвилин їзди до аеропорту «Бориспіль». Оптимальне рішення для подорожуючих бізнесменів, спортсменів і студентів.

► Можлива мінімальна оренда конференц-залу від 2 годин.

► У вартість оренди конференц-залу входить оренда обладнання: проектор, екран, фліпчарт, мікрофон 2шт.

► Вартість вказана з урахуванням ПДВ

► При організації обслуговування для групи гостей більше 20 осіб додатково оплачується 10% за обслуговування.

Місцем перебування під час тривоги слугує цокольний поверх готелю, приміщення конференц-залу, або ресторану для сніданків, є столи і стільці, санвузол, 2 виходи. Може розміститись до 200 осіб.

 

Номери 30
Парковка +
Вокзал (КМ) +
Ресторан +
Бар +
Конференц-зал +
Room service -
Wi-Fi Free

Раціотель Київ (м. Бориспільська)

Раціотель Київ (м. Бориспільська) – ідеальний готель для бізнес-поїздок. Вигідне розташування щодо метро та аеропорту «Бориспіль». Замовлення індивідуального трансферу, конференц-сервіс, комфортабельні номери, сучасний кафе-бар – платите тільки за те, що Вам дійсно потрібно. Бізнес-послуги для корпоративних клієнтів з вигідними пропозиціями.

close
Театром
Театром 80 осіб
Класом
Класом 44 осіб
П-стіл
П-стіл 30 осіб
Круглий стіл
Круглий стіл 30 осіб